طرح شنبه های کتاب در اولویت برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی 

طرح شنبه های کتاب در اولویت برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی 

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در نظر دارد هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح شنبه های کتاب را مجازی اجرا کند.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در نظر دارد هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح شنبه های کتاب را مجازی اجرا کند.
 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با بیان این مطلب که این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می شود، افزود: به همین منظور روزانه کلیپ یک دقیقه ای از معرفی یک کتاب مفید و ارزشمند از مجموعه کتاب های موجود در کتابخانه کانون توسط امام جماعت، مسئول کتابخانه و فعالان حوزه کتاب تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.
 

 





وی بیان کرد: علاوه بر این نیز عکس نوشته هایی با محتوای اهمیت کتاب و کتابخوانی با استفاده از بستر فضای مجازی منتشر می شود.


 

 




میجانی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته کتاب و کتابخوانی، رونمایی از کارت عضویت کتابخانه کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) است.


 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: این کتابخانه دارای ۲ هزار جلد کتاب با عناوین و موضوعات مختلف برای کلیه گروه های سنی است و با رعایت کامل نکات بهداشتی، فعال بوده و کتاب امانت می دهد.


 

 




وی اظهار کرد: در ایام کرونایی، اتاقی تحت عنوان اتاق قرنطینه کتب در نظر گرفته شده و کتاب های امانی پس از بازگشت به مدت چند روز در این اتاق قرار داده می شوند تا در صورت آلوده بودن، از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود و سپس به مخزن کتاب خانه منتقل می شوند.

 

 




میجانی در خاتمه یادآور شد: هم زمان با آغاز امامت امام زمان (عج)، مسابقه کتابخوانی با محوریت ۲ کتاب از زندگی آن حضرت و نیز یک کتاب از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و قصد داریم در هفته کتاب و کتابخوانی از نفرات برگزیده تجلیل کرده و به آنها جوایزی اهدا کنیم.
 

پایان پیام/ 586